Visjon
Forenkle bildeproduksjon globalt
Vår Reise
Konsept
Det første fokuset vi hadde var å ta 360-graders bilder av forskjellige produkter. Vi var inspirert av ‘The Matrix’, en film kjent for å bringe 360-graders bilder til kinoskjermen. I starten var vi et enmannslag dvs. Erlend. På dette tidspunktet redigerte han alle bildene selv, men det ble fort for mye for kun en person å håndtere.
Evolusjon
Etter hvert som virksomheten vokste, ble flere og flere fotointeresserte med på laget som delte vår lidenskap og visjon for innovasjon i bransjen.
Innovasjon
Vi la merke til et behov for profesjonelle, men rimelige bilder av brukte biler og skapte en løsning som forbedret måten forhandlere markedsfører bilene sine på online.
Vekst
Vi jobber med 58 personer i 4 land, betjener hundrevis av globale kunder, og har vokst med 35 % fra år til år siden oppstarten.
Rebrand
Autopix ble skilt ut som et eget selskap for å bedre kommunisere tjenestene våre til markedet.
Mål
Vi har nylig utvidet til Sverige og Danmark og snart Tyskland og Nederland, med flere nye partnerskap allerede i pipelinen.
Ledelsesteamet
Autopix Learn
Gi tilbake
Autopix tilbyr gratis opplæring i teknologi og innovasjon til mennesker som står overfor økonomiske vanskeligheter på Filippinene.
Målet er å gi dem ferdigheter og erfaring som gjør at de kan finne arbeid. De får et anbefalingsbrev når opplæringen er fullført.
Vil du være en del av Autopix learning?
Har du spørsmål? Kontakt oss