FAQ
GENERELT
Hvem er vi og hva er Autopix?
Hva er Autopix?
Hvor lenge har Autopix eksistert?
Hva har vi fått til til nå?
Hva er det som skiller Autopix fra andre lignende apper?
Hvordan kan bedriften min dra nytte av denne tjenesten?
PRODUKTET
Hvilken produktbilder er det vanlig at dere redigerer?
Er det noe dere ikke redigerer?
Er det noen form for kvalitetssikring av bildene?
Vi har et kvalitetskontrollteam som gjennomgår alle redigerte bilder for å sikre at de oppfyller de spesifikasjonene du har satt og den kvalitetstandard du forventer. Er du på noen måte misfornøyd med bildene dine så redigerer vi dem på nytt helt til du er fornøyd med resultatet.
LEGGE INN EN ORDRE
Er det satt noen grense for hvor mange bilder jeg kan sende inn?
Hvilke leveringstider har dere?
Er det noen unntak fra vanlig leveringstid?
Kan jeg spore bestillingen min?
Hvordan sender jeg inn bildene?
Bilder sendes inn via Autopix-appen vår: https://autopix.no/ Hvis du bruker et vanlig kamera, kan du laste opp bildene på produksjonsplattformen vår https://3sixtyfactory.com/
Hvilken oppløsning må det være på bildene, og hvilken oppløsning er det på de bildene man får tilbake?
Hvordan leveres de ferdigredigerte bildene?
Bildene gjøre tilgjengelige for deg på vår online bildeleveringsplattform – https://3sixtyfactory.com/ Her kan du kan godkjenne bildene og siden laste de ned.
Anbefaling – Et sett bilder bilbilder pr bestilling
TJENESTER
Tilbyr dere en gratis prøve av tjenesten?
Er det noen minimumskrav for å benytte seg av tjenesten?
Hvilke bildebakgrunner kan jeg velge imellom?
PRISER
Hva koster det å redigere et bilde?
Prisen varierer fra land til land og kan også variere litt avhengig av størrelsen på bestillingen og hvilke tilleggstjenester som ønskes. Vennligst send en e-post til vårt team hello@autopix.no som vil gi deg nøyaktige priser basert på hva du trenger.
Er det billigere å bruke denne appen enn å bruke en profesjonell fotograf?
Tilbyr dere noen form for volumrabatt?
Endres prisene?
Har dere en prisliste for evt. tilleggstjenester?
Ja. Vennligst se følgende priser for våre tilleggstjenester, som alle er valgfrie:
– Fotoguide – 99 NOK (per måned, med den første måneden gratis)
– Legg til logo – 3 NOK (per bilde)
– Legg til firmanavnet på skilt – 3 NOK (per bilde)
– Video – 45 NOK (per video)
– Send inn originale bilder (uten redigering) – 25 NOK (per bestilling)
– onboarding – 299 NOK (per bruker)
– Eksklusiv bakgrunn – TBC
– Kurs (2x per år) – 18.000 NOK
BETALING
Når må jeg betale?
Hvilke muligheter finnes det for betaling fra utlandet?
Hvor lang betalingsfrist gir dere?
Kan jeg få pengene tilbake hvis jeg ikke er fornøyd?
Koster det noe å laste ned og bruke Autopix-appen?
LAND
Hvilke land er denne tjenesten tilgjengelig i?
Hvor holder dere til?
TEKNISKE SPØRSMÅL
Er det noe sted jeg kan se hvordan prosessen er steg for steg og hvordan man bruker appen?
Ja. Du kan se hele prosessen steg for steg samt hvordan du bruker appen her. (Bruk denne linken norsk -> https://vimeo.com/616799090 ) På engelsk https://vimeo.com/616796278
Hvordan kan jeg være sikker på at mine brukerdata er trygge?
Hva skjer hvis jeg glemmer passordet mitt?
Kan jeg gjøre noen endringer i bestillingen jeg allerede har lagt inn?
Hvis bestillingen har statusen “Lastet opp”, så kan du det. Vennligst kontakt da production@3sixtyfactory.com.
Hvis ordrestatus er “Pågår”, kan den dessverre ikke endres. Dette er i samsvar med våre vilkår og betingelser
Vennligst kontakt oss da på: hello@autopix.no for å se hva som da kan gjøres når det gjelder å stoppe redigeringen og gjøre evt. endringer.
AUTOPIX FEILSØKING
Jeg har problemer med å få appen til å virke. Hva gjør jeg nå?
1. Sjekk at du har den nyeste programvareversjonen installert på din mobiltelefon. Hvis ikke, må du oppdatere programvaren på mobiltelefonen.
2. Slå telefonen av og på. Gi den noen minutter for å tilbakestilles, og så slå den deretter på igjen.
3. Slett Autopix-appen og installer den på nytt på mobilen din.
"Last opp" sender ikke bildene mine?
Dette skjer vanligvis når du synkroniserer bildene dine over fra telefonen til iCloud- eller Google Photo. Det kan hende at bildet som med høy oppløsning ikke lenger finnes på mobiltelefonen, og at du kun ser en lavoppløselig forhåndsvisning.
Løsning:
1. Deaktiver synkroniseringsfunksjonen for iCloud eller lignende lagringstjenester.
2. Du kan bruke denne innstillingen men sørg for å laste opp bildene umiddelbart etter at du har tatt dem. Ikke vent i flere timer eller dager før du laster opp bildene.
3. For å laste ned hele bildet fra iCloud eller fra lignende lagringstjenester, velg det første bildet i bildebiblioteket og bla gjennom alle bildene, slik at de lastes opp samlet. Når du har sett igjennom alle bildene, kan du prøve å laste dem opp på nytt.
4. Hvis trinn 3 ikke fungerer, kan du ta bilder av bilen på nytt og trykke på “Last opp” umiddelbart etter opptak.
5. Alternativt kan du bruke vår “Shoot” -funksjon i i appen, i stedet for å bruke “Last opp” funksjonen.
6. Du kan sende over bildene til en kollega ved hjelp av Airdrop og deretter laste opp bilder til din kollegas telefon.
Feilsøking
1. iCloud
Hvis alle andre brukere kan laste opp filer, er det sannsynlig at brukeren har iCloud Photo-synkroniseringen aktivert. Systemet vårt kan ikke hente bildefiler som kun er lagret i iCloud. Vi kan bare hente filer som er lagret lokalt på en enhet.
Løsning:
A. Deaktiver iCloud-fotosynkroniseringen på telefonen.
B. Bruk “shoot”-funksjonen i stedet for opplastingsfunksjonen.
C. Bruk kameraet på iPhonen for å ta og laste opp bilder direkte gjennom Autopix-appen. På den måten lastes ikke filene opp til iCloud ennå.
2. Jeg får ikke til å oppdatere #’Detaljerte instruksjoner’ på appen?
For øyeblikket er dette bare mulig når kunden logger inn via nettsiden. Hele prosessen blir raskere og mer effektiv hvis du selv er i stand til å legge inn og redigere dine #’detaljerte instruksjoner’ utelukkende på selve appen Dette gjør at du nå kan skrive inn notater og gi spesifikke instrukser direkte på appen.